Robokamu

Robokamun vaihto- ja palautusehdot

1. Yleistä

Näitä ehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin, jotka on tehty verkkokaupassamme www.robokamu.fi. Tekemällä tilauksen hyväksyt nämä vaihto- ja palautusehdot.

2. Palautusoikeus

Sinulla on oikeus palauttaa tilaamasi tuote 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus koskee vain verkkokaupasta ostettuja tuotteita – liikkeestä ostetuilla tuotteilla ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta.

3. Palautusohjeet

1. Ilmoita palautuksesta:
Ota meihin yhteyttä ennen palautusta:
📧 info@robokamu.fi
📞 045 332 3546  myös Whatsapp

Mainitse viestissäsi tilausnumero ja mielellään myös syy palautukseen.

2. Pakkaa tuote huolellisesti:
Käytä alkuperäistä pakkausta tai vastaavaa suojausta. Kaikkien tarvikkeiden ja ohjeiden on oltava mukana. Tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen.

3. Palauta tuote Postin kautta:
Vie lähetys lähimpään Postin toimipisteeseen.
Anna heille Robokamun sopimustunnus: 675709
Posti huolehtii osoitetarroista ja lähettämisestä.
📍 Postin toimipisteet: posti.fi/palvelupisteet-kartalla
Muista säilyttää kuitti.

4. Palautuskulut:
Asiakas maksaa palautuksen toimituskulut, palautuksissa kulu on 7€
Poikkeus: jos tuote on viallinen tai virheellinen, palautus on maksuton.

5. Käsittely ja hyvitys:
Hyvitämme palautuksen 14 päivän kuluessa tuotteen vastaanottamisesta ja tarkistuksesta. Hyvitys tehdään alkuperäiselle maksutavalle.

4. Hyvityskäytäntö

Palautuksen summa palautetaan sinulle 14 päivän sisällä siitä, kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet tuotteen palautuksen.

5. Palautusoikeuden rajoitukset

Palautusoikeus ei koske seuraavia tuotteita:

  • Käytetyt tuotteet

  • Alennustuotteet

  • Tilaustuotteet (erityisesti asiakkaalle tilatut)

6. Tuotteen vaihto

Tuotteen voi vaihtaa toiseen tuotteeseen 14 päivän kuluessa toimituksesta. Vaihtaminen tapahtuu samoilla ohjeilla kuin palautus.

7. Toimitusviiveet

Toimituksissa voi esiintyä viivästyksiä esimerkiksi:

  • Suuren tilausmäärän vuoksi

  • Kuljetuspalvelun tai Postin viiveiden vuoksi

  • Tuotteen saatavuus- tai varasto-ongelmien vuoksi

  • Sääolosuhteiden tai muiden odottamattomien syiden vuoksi

Seuraa tilauksen etenemistä Postin seurantakoodilla, joka lähetetään tilausvahvistuksen yhteydessä sähköpostilla.

8. Virheellinen tai vahingoittunut tuote

Jos olet saanut viallisen tai väärän tuotteen, ota meihin heti yhteyttä. Me hoidamme korjauksen tai vaihdon nopeasti kuntoon.

9. Yhteystiedot

Jos sinulla on kysyttävää palautuksiin tai vaihtoihin liittyen, asiakaspalvelumme auttaa:

📧 info@robokamu.fi
📞 045 332 3546 (arkisin klo 10–16)

Tarvitsetko apua tai lisätietoja? Klikkaa tästä.