Robokamu

Toimitusehdot

Toimitusehdot –  päivitetty 8.10.2024
Robokamu 3174329-6
(jäljempänä verkkokauppa) myy tuotteita yksityishenkilöille sekä yrityksille Manner-Suomeen. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Verkkokaupan yhteystiedot

Sähköposti: info@robokamu.fi
Puhelin: 0453323546
Postiosoite: Vaasankatu 12 LH 2, 40100 Jyväskylä

Tilaaminen

Tilattavat tuotteet valitaan kotisivuilla lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Mikäli tilaushetkellä annetaan sähköpostiosoite, tilauksesta lähetetään tilausvahvistus sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja. Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Lue lisää Visma Paysta: https://www.vismapay.fi/ 

Maksutavat

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), Paypal-Maksulla, laskulla tai osamaksulla.

Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä, Alisa Lasku

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

OP Lasku – Joustava tapa maksaa verkko-ostokset. Kaikkien pankkien asiakkaille. OP Laskulla voit tehdä enintään 5 000 euron suuruisia ostoksia ja maksaa ne korottomasti pois 45 vuorokauden sisällä. Halutessasi voit pilkkoa laskun useampaan maksuerään. Ostoksesi näkyvät yhdessä paikassa, joten pysyt helposti perillä rahan käytöstä. Luottorajan avulla pidät kulutuksen haluamissasi rajoissa. Saat laskut kätevästi sähköpostiisi. Verkkopalvelussamme näet tietoja OP Laskun käytöstäsi ja tekemiesi ostosten summan. Voit käyttää OP Laskua, jos olet maksukykyinen yli 20-vuotias, ja sinulla on suomalaisen pankin verkkotunnukset. Lisätietoja OP Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/maksaminen/op-lasku

Alisa Lasku on joustava ja turvallinen maksutapa. Maksutapa sopii kaikille yli 20-vuotiaille kuluttajille kaiken tyyppisiin ostoksiin. Halutessasi voit jakaa laskun pienempiin osiin ja maksaa takaisin jopa 60 erässä. Lisätietoja Alisa Laskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Alisa Yrityslasku on joustava ja turvallinen maksutapa yrityksille. Maksutapa sopii kaikille suomalaisille yrityksille yhtiömuodosta riippumatta. Ostajan osto-oikeus varmennetaan kokonaan digitaalisesti ja ostotapahtuma vie vain muutaman minuutin. Yritys voi itse valita sopivan maksuajan kolmesta eri vaihtoehdosta: 14 päivää, 30 päivää tai 60 päivää. Lisätietoja Alisa Yrityslaskuun liittyen löydät osoitteesta: https://www.alisapankki.fi/

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4) Sähköposti: helpdesk@vismapay.com Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16) Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Toimitus

Tilauksia postitetaan arkipäivisin Maanantai-Keskiviikko-Perjantai. Varastosta toimitettavien tuotteiden toimitusaika on yleensä 2-6 arkipäivää. Huomaa että kirjelähetyksissä katsomme tuotteen toimitetuksi 14 vuorokauden päähän “tilaus valmis” sähköpostista. Mikäli toimitettavat tuotteet ovat tilaustuotteita, toimitusaika on yleensä 3-4 viikkoa. Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut toimituksen aikana, tulee tästä ilmoittaa viipymättä, mutta kuitenkin 14 vuorokauden kuluessa verkkokaupalle.

Ylivoimainen este

Robokamu(Yritys) ei vastaa viivästyksistä tai vahingoista, jotka johtuvat sen vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta esteestä, jota se ei ole voinut kohtuudella ennakoida tai jonka seurauksia se ei voi välttää. Tällaiseksi ylivoimaiseksi esteeksi (force majeure) katsotaan esim. tuotteen poistuminen tai loppuminen tavarantoimittajalta tai valmistajalta, häiriöt kuljetuksissa, alihankkijoilla, laitteissa, ohjelmistoissa, selaimessa tai verkkoyhteydessä, tulipalot, työtaistelutoimenpiteet, sodat, luonnonkatastrofit, viranomaisten väliintulot.

Palautukset

Verkkokaupan asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden vaihto- ja palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta.

Asiakkaalla on oikeus vaihtaa tai palauttaa osa tai kaikki tilauksen tuotteet. Palautettavat tai vaihdettavat tuotteet tulee olla myyntikuntoisia. Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä asiakaspalveluun soittamalla 0453323546 tai info@robokamu.fi

Asiakas vastaa kaikista palautukseen liittyvistä kustannuksista.

Rahapalautus tapahtuu kun verkkokauppa on vastaanottanut peruutettavan tuotteen ja maksu tapahtuu tarkistuksen jälkeen (7 arkipäivän sisällä)

Noutamatta jättäminen ei ole peruutus, Robokamu varaa oikeuden periä kohtuulliset kulut (Vähintään alkuperäinen toimituskulu kahdesti) noutamatta jätetyistä tilauksista.

Palvelumaksu

Veloitamme kustannusten nousun takia, mm. energia, polttoaine,rahaliikenne. Tilauksista palvelumaksun suurudeltaan 0,80€

Kysely tilauksesta
 
Robokamu lähettää 14 vuorokauden kuluttua tilauksesta sähköpostiisi kyselyn, vastaaminen on vapaaehtoista. Toivoisimme kuitenkin että vastaisit että muut asiakkaat saisivat käsityksen tuotteesta/palvelusta.

Huoltopalvelu

Sopimuksen osapuolet: Palveluntarjoaja (huoltaja) ja asiakas (palvelun saaja). 

Palvelun kuvaus: Robotti-imurin huolto sovitusti, asiakas tarkentaa mitä pitää huoltaa kirjallisesti.

Hinnat ja maksuehdot: Palvelunhinta sovitaan aina etukäteen, muutoksissa palveluntarjoaja on aina erikseen yhteydessä. Hinta voidaan sopia myös suullisesti.

Huoltopyynnöt ja vasteajat: Huoltopyyntö tehdää joko sivujemme robokamu.fi kautta tai muuten sähköisesti (puhelimella,sähköpostilla) Laitteen voi tuoda myös itse huoltoon osoitteeseen vaasankatu 12 lh 2, 40100 Jyväskylä

Vastuut ja velvollisuudet:  asiakkaan on ilmoitettava mahdollisista ongelmista tai vahingoista välittömästi, palveluntarjoaja on velvollinen tarjoamaan huoltotyön ammattitaitoisesti ja kohtuullisessa ajassa. Takuu työlle on 6kk tai riippuen korjausesta (helposti kuluvat: harjakset,suodattimet yms) vastuu raukeaa kun asiakas tarkistaa laitteen toiminnan. 

Muut ehdot: Noudatamme KKV:n linjauksia kaikissa epäselvissä tilanteissa. Lue lisää: https://www.kkv.fi/kuluttaja-asiat/tavaroiden-ja-palveluiden-virheet/

Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

 Ennen tilauksen toimitusta tilauksen voi peruuttaa kirjallisella ilmoituksella sähköpostitse. Verkkokaupalla on lakisääteinen virhevastuu myydyistä tuotteista. Virhevastuu kattaa ainoastaan myytyihin tuotteeseen liittyvät virheet. Emme vastaa rikkoutuneista laitteista. Ostamalla robokamu.fi verkkokaupasta hyväksyt nämä ehdot.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme. Kuluttajalla on oikeus viedä mahdolliset riitatilanteet kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. https://www.kkv.fi/

robo

Tarvitsetko lisätietoja?

Ota yhteyttä!

Scroll to Top